Prejudecata Ratiunii


Este mai usor sa dezintegrezi un atom decat o prejudecata zise Einstein. Nu il citez pentru ca a fost un geniu si eu nu sunt, ci il citez pentru ca am ajuns sa cunosc si eu, ca si el (chiar daca eu nu sunt un geniu) ce inseamna un om cu adevarat valoros, nu valoarea pe care pune pret lumea ci valoarea interioara, cea de nepretuit si cea care nu se poate cumpara cu bani! A avut dreptate. Si a mai zis ceva la care vreau sa fac referire in aceasta postare: "Eu determin valoarea autentica a unui om dupa o singura regula: in ce masura si in ce scop s-a eliberat de eul lui." Si eu, ca si el, determin valoarea autentica a unui om, dupa regula: in ce masura si in ce scop s-a eliberat de minie si resentimente; adica de eul lui. Mi-ai scris cineva ca trebuie sa ne acceptam defectele si greselile. Eu mi le-am acceptat pe ale mele. Tu de ce nu poti? Nu mai avea resentimente, ca sa iti eliberezi egoismul si sa devii un om cu plus valoare! Crede-ma pe cuvant, este singura cale de a deveni un om cu adevarat valoros! Iar valoarea spirituala este pentru tine, si este intre tine si Dumnezeu! Nu intre tine si oameni. Daca astepti sa te aprecieze oamenii, sa stii ca ei nu te apreciaza decat atunci cand nu valorezi nimic, sau mai nimic, ca om spiritual. Crede-ma. Niciodata nu am simtit la fel si stiu ca niciodata nu voi mai simti la fel. Nu mai fi emotiv, fii extrem de lucid, ca sa nu ratezi momentele unice pe care le traiesti pe scena! Pentru ca orice ai zice, sunt amanunte care iti pot scapa, atunci cand esti coplesit de emotii. Atunci cand lasi emotiile sa te domine, nu poti sa iti amintesti toate detaliile. Amintirile se pierd in multitudinea de sentimente care te fac sa nu mai receptionezi totul in mod fidel. Fii cel mai bun si nu mai fi emotiv, pentru ca chiar esti cel mai bun!