Chestionar Sentimental


Uneori stau si ma intreb ce-l face pe om sa devina suporterul unei echipe sau sa devina fanul infocat al unui jucator de fotbal. Care este momentul cheie care declanseaza in sufletul unui suporter, iubirea inflacarata pentru o anumita echipa sau simpatia pentru un anumit jucator sau antrenor. Pentru a afla cateva raspunsuri, propun astazi un mic chestionar sentimental. De la bun inceput va spun ca sunt un nostalgic dupa fotbalul jucat la mijlocul anilor '90. Imi amintesc perfect poarta de ''10 metri'' pe care a fost nevoit sa o apere Silviu Lung in Cehoslovacia, dar care era miza acelei partide nu imi amintesc. Am pe retina hora bucuriei de la Cardiff, dar din nou nu stiam pentru ce sar ai nostri in sus de bucurie la mijlocul terenului. Mai tarziu aveam sa aflu ca atunci ne-am calificat la World Cup '94. Astazi cand vad un jucator de nivelul lui Leo Messi castigator al Balonului de Aur de trei ori consecutiv ma apuca nostalgia. O spun cu mana pe inima, fara regrete fara rusine: Messi nu se va ridica niciodata la nivelul lui Michael Laudrup fotbalist, care niciodata nu a avut aceasta onoare. Sa nu mai vorbesc de Zinedine Zidane, Ronaldo sau Rivaldo. Pe Maradona nu l-am prins. Singura partida in care l-am vazut ''live'' pe butoiasul atomic a fost partida cu Nigeria de la World Cup '94. Daca vreti un jucator de nivelul lui Messi din acea periada, vi-l aduc la cunostinta pe David Ginola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu