Lista de Dorinte


Anul trecut mi-am facut lista de dorinte aproape de Revelion, ca de obicei. O parte din lucrurile la care visam pe-atunci le-am si avut, doar ca m-am hotarat ca listele lungi, putin nerealiste si plictisitoare pe alocuri nu sunt bune. Pe langa faptul ca mi-am pierdut entuziasmul care ma cuprindea acum un an, aflandu-ma pe acelasi scaun la birou, cu picioarele pe unitate, rezolutiile pentru 2015 sunt mult mai putine, mai concrete, dar mai importante: in principiu, admiterea la Bucuresti, genul de lucruri care depind numai de mine, pentru care n-o sa pun lumanari la biserica. Incetinirea timpului, salvarea ursilor polari si pacea mondiala sunt optionale. Pe de alta parte, regret 2014. A fost un an special, de neuitat, plin de oameni si experiente noi, etc. Anyway, better things are waiting in 2015. “Cheers to a new year and another chance to get it right”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu