Early booking Bulgaria Un adevarat Deal!


Stiu ca unii sunt deja plictisiti de vacantele in Bulgaria aproape in aceeasi masura in care sunt si de cele petrecute in tara, in statiuni prea bine cunoscute, insa eu nu ma satur de litoralul bulgaresc, oricat de bine il cunosc deja. Are ceva care ma atrage din nou si din nou asa ca, pentru vara 2016 deja am planul facut in ceea ce priveste tara vecina! M-am grabit pentru ca acum este momentul unora dintre cele mai bune oferte si cu cat ies mai ieftin, cu atat pot sta mai multe zile intr-un loc pe care il indragesc atat de mult. Daca stau sa ma gandesc putin am si de ce, anume pentru ca in Bulgaria gasesc, la preturi mai mult decat decente ceea ce in Romania mi-e imposibil: Cazare cu piscina, mancare deosebit de buna, plaje late, curate, mai mult sau mai putin populate dupa cum imi doresc si mic dejun inclus aproape la toate pensiunile si hotelurile, un serviciu aproape inexistent pe litoralul romanesc. Si pentru ca imi place atat de mult acolo, cand am observant reducerile agentiilor de turism din perioada aceasta, am facut asadar o rezervare early booking Bulgaria fara a sta pe ganduri. Va garantez cu incredere ca merita!


Cu ajutorul celor de la Oltextur pe siteul carora am gasit cele mai bune deal-uri, mi-am rezervat pentru vara un mic sejur in Bulgaria, la Sunny Beach, una dintre statiunile lor mai scumpe sa zicem, la pretul de numai 20 de euro pe noapte, loc in camera dubla, cu mic dejun inclus desigur, in incinta unei simpatice pensiuni cu piscina (ca tot ma plangeam ca in Romania nu avem astfel de pensiuni...poate doua/trei in Mamaia la supra-pret). Pe langa faptul ca statiunea este foarte animata si plina de viata, sunt aproape si de celebrul Nessebar care este mai boem de fel fiind un oras istoric si sunt aproape si de cateva plaje mai pustii, in cazul in care vreau si ceva liniste. Sunt foarte incantata de ceea ce am gasit si incurajez sincer pe oricine indrageste Bulgaria, sa isi rezerve de pe acum o vacanta, caci are sansa de a plati si mai putin ca de obicei iar avantajele early booking nu se opresc aici, dupa cum bine stiti! Rezervand din timp aveti posibilitatea de a va alege exact hotelul favorit, camera cu panorama si locatia, pe langa faptul ca in momentul plecarii va trebui sa faceti rost de mult mai putini bani, vacanta fiind achitata inca de pe acum. Optati pentru o vacanta pe cat de ieftina pe atat de frumoasa, in Bulgaria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu